Re: Vedlegg i svar på innsyn kun tilgjengelig i 30 dager...

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Fri Jul 15 10:05:54 CEST 2016

En logikk som detekterer dropbox-lenker (kan sikkert utvides med andre
domener senere) og laster de ned og legger inn en URL til vår url hvor
den er tilgjengelig i mer enn 30 dager.

Forøvrig, vi burde vel nesten for sikkerhetsskyld hatt en crawler som
lastet ned alle eksterne lenker som ble nevnt i korrespondanse, og
lagret hvordan siden så ut når den ble referert til?

Vi hadde ikke trengt å gjøre den biten tilgjengelig automatisk, men
hadde kanskje vært knakende kjekt å sitte på av og til? Lagring er billig?

Har jeg byttet tema nå? unnskyld.

-- HP