Vedlegg i svar på innsyn kun tilgjengelig i 30 dager...

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Jul 18 20:35:15 CEST 2016

[Gorm Eriksen]
> En fristende løsning er å gjøre samme innsyn på nytt hver måned for all
> framtid.

Heh. :)

> Alternativ så leste jeg om http://archiveteam.org/index.php?title=ArchiveBot
> i dag (via
> http://cryto.net/~joepie91/blog/2016/07/14/cloudflare-we-have-a-problem/).

Ja, men det gjør det vanskelig å søke i dokumentene via Mimes brønn.

Jeg forsøkte å hente ut "opplastings-URL" som administrator på Mimes
brønn i dag, lastet ned filene fra Dropbox og lastet opp filene via
dette opplastingsgrensesnittet.  Det fungerte for de små filene, men
filene fra 1.7 MiB og oppover gikk det ikke.  Det kom feilmelding fra
nginx om "413 Request Entity Too Large".  Jeg antar det er en grense i
webserveren vi må øke for å få dette til å fungere.  Gorm, har du noen
ideer?