Re: Vedlegg i svar på innsyn kun tilgjengelig i 30 dager...

Gorm Eriksen gormer at gmail.com
Tue Jul 19 15:29:51 CEST 2016

On Jul 19, 2016 6:20 PM, "Petter Reinholdtsen" <pere at hungry.com> wrote:

> Det tok mye mer enn 30 sekunder å laste opp noen av filene fra her jeg
> befinner meg, så jeg tror ikke den grensen var relevant denne gangen.

Aha! Tror dette krever at server prosessen kjører lengre enn 30s, men dette
skjer ikke med file uploads da dette er raske saker.

Fikk problemet når jeg initiell lastet opp csv med alle myndigheter og at
alaveteli brukte mer enn 30s på å prosessere filen. Da koblet nginx ut, og
jeg fant ikke noe måte å endre denne tiden på så brukte det ssh tunnel
trikset.

Forøvrig bra løsning med å laste opp docs manuelt!

Hilsen Gorm