Re: markedsføring

Gorm Eriksen gormer at gmail.com
Thu Jul 28 00:20:53 CEST 2016

Hei Ben

Vi kan jo forsøke. Jeg satt opp noe med http://twitterfeed.com så vi
får se hvordan det fungerer. Den skal hente fra denne feeden:
https://www.mimesbronn.no/feed/search/%20(latest_status:successful%20OR%20latest_status:partially_successful)

Har ikke testet dette før så vi får gjøre justeringer etterhvert, om
det ikke fungerer o.l. Foreløpig sjekker den bare hver 12. time og
legger ut 1 post hver gang....om den fungerer.

Hilsen, Gorm