Re: markedsføring

Gorm Eriksen gormer at gmail.com
Thu Jul 28 09:24:33 CEST 2016

Twitter bruker oauth så du trenger ikke gi ut passordet.

Logg deg på twitter og sjekk apps under settings.

Forøvrig fant jeg to andre apps med tilgang som jeg ikke kjente igjen og
som jeg mistenker du la til? Fint om du revoker, om de ikke er i bruk
lenger og gir tilbakemelding.

Tweetcast er noe jeg har lagt til.

Hilsen Gorm