Ruter og Bymiljøetaten: Spør ikke meg, spør far min, som henger i hornet der borte

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Mar 31 11:35:43 CEST 2016

[Ole-Erik Yrvin]
> Petter
>
> Takk for nyttig og betimelig spørsmål til alle, Petter!
>
> Jeg lurer også på hvordan vi, som forrige gang, kan få ut en
> oversikt/tilgang til hele journalen hos Ruter og nå Bymiljøetaten,
> slik at vi selv kan søke?

Jeg kan ta en titt og se om jeg har oppdatert informasjon fra Ruter.
Hm, ser ut til at innsamler sluttet å fungere i april i fjor.  Har
dermed et hull i datasettet fra da og frem til uke 53 2015. :/

Ganske sikker på at jeg ikke har noen kilde for bymiljøetaten.  Har ikke
sett på saken selv, kanskje noen andre kan fikse?

> Fior hva mener egentlig det nye byrådet med "offentlighet" i byrådets nye
> samarbeidsavtale: [image: Innebygd bilde 1]
> Onsdag før påske fikk vi inn et innlegg i Varingen i saken.
> http://varingen.no/s/leserbrev/a/konsekvensene_rett_i_skuffen_hos_bymiljetaten_og_ruter/a94d2b4

Takk.  Lenket inn fra Mimes brønn-siden.

> Saken har basis i denne siden:
> https://www.facebook.com/groups/375478715940637/?fref=ts
> Bli gjerne medlem for å kunne følge med.

Medlemskap på Facebook har vilkår og konsekvenser jeg finner
uakseptable, så det står jeg over.  Det hadde kanskje vært lurt å gjøre
siden tilgjengelig også for de som ikke er logget inn på Facebook?

> Vårt neste møte er nå lørdag på Mortens Kro her på Gjelleråsen med
> trivelig sjåførfrokost kl 1000. Der planlegger vi også den videre
> innsatsen. Lyst på frokost? Det går buss/buss eller bane/buss hvert
> kvarter fra Storo over Sinsen til døra! http://www.mortenskro.no/

Høres morsomt ut, men jeg må nok prioritere familieaktiviteter. :)