NUUG til Data SKUP

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Oct 6 15:30:12 CEST 2016

Hei, NUUG-styret.  Til orientering, så har jeg og Gorm takket ja til Ben
Waldrons tilbud om å stille på vegne av NUUG på Data SKUP på lørdag.
Deltageravgiften tas fra pengepotten Gorm og jeg fikk tildelt for Mimes
brønn-aktiviteter.  Deltageravgiften er på litt under 2000,-.

Ben er an aktiv Mimes brønn-bruker som har vist seg som en svært
verdifull bidragsyter når tjenesten skal vedlikeholdes, og han sa seg
interessert da jeg nevnte at noen fra NUUG burde delta på Data SKUP i
helga. :)q

Som noen kanskje husker har jeg en eske på kontoret med T-skjorter og
slips.  Ben får en T-skjorte fra meg å ha på seg på seminaret hvis vi
får til å møtes før seminaret er over. :)