Noen Mimes brønn-saker å se nøyere på...

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Sep 29 10:12:50 CEST 2016

Hei Ola.

Vi har lagt merke til en knippe henvendelser på Mimes brønn som vi
mistenker kunne være nyttige for deg å se nærmere på.  Ben har laget en
liste tilgjengelig på <URL: https://titanpad.com/1seXuIUrvP >.

Kan du ta en titt og se hvilke av disse du tror det kan være fornuftig å
konsentrere seg om i første omgang?  Jeg vet ikke hva du har kapasitet
til, men jeg mistenker 2-3 saker får holde i denne omgang.

I det siste har det kommet tre saker der de som har gitt innsyn i
ettertid har bedt oss fjerne det de har sendt ut.  Det hadde vært nyttig
for oss å lære litt mer om hva vi bør tenke på i slike tilfeller.  Så
langt har vi vært snille og fjernet fra web det de har bedt om, men det
er ikke sikkert det er riktig fremgangsmåte.