Offentlige myndigheter - Fant 0 offentlige myndigheter - Mimes brønn

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Aug 27 23:10:39 CEST 2017

[Ole-Erik Yrvin]
> ​Petter
>
> NEMKOs hjemmeider er under enhver kritikk informasjonsmessig. Jeg tror den
> er forbeholdt kunder, men driver åpenbart med myndighetsoppgaver.
>
> Burden den stått på listen i Mimes Brønn?

Tja.  Jammen ikke sikker.  Hvis NEMKO er omfattet av offentlegloven bør
den helt klart med, men klarte ikke å finne svaret på det spørsmålet.
Kanskje du kan spørre dem om de oppfatter seg å være det?

Ellers er det jo miljøinformasjonsloven som vel gjelder for alle, som en
også kan bruke til å spørre om innsyn ved hjelp av.  Det er et argument
for å ha dem med, men vi kan ikke ta inn alle som er omfattet av den
loven, da det jo er alle virksomheter i Norge.  Den listen klarer vi
ikke vedlikeholde. :)

Kanskje noen av dere andre på epostlisten har synspunkter?  Skal vi
legge inn NEMKO eller ikke?