Re: Offentlige myndigheter - Fant 0 offentlige myndigheter - Mimes brønn

Gorm gormer at gmail.com
Mon Aug 28 14:28:23 CEST 2017

Hei Ole-Erik

Tenker du her på muligheten for å utvide mimes brønn til også å gjelde
miljølovens regler om innsyn, slik Petter nevnte?

Nemko er vel ikke omfattet av offentlighetsloven og det er en jobb som må
gjøres med å tilpasse tjenesten til miljøloven. Men det skal være støtte
allerede for innsyn etter flere lover, har bare ikke fått satt meg inn i
det.

Hilsen, Gorm