Re: Oppdatere oversettelsen av Mimes brønn?

Ingrid Yrvin ingrid.yrvin at gmail.com
Sat Dec 16 12:10:11 CET 2017

Hei Hans-Petter

Jeg prøver å rekonstruere hva vi har gjort. Vi har jo gått over til å bruke
Weblate for en stund siden, mens Alaveteli Pro er i Transiflex, og lurer på
om det er gjort noen endringer der for det ser ikke ut til at mine
avkrysninger på "Unreview" har virket.

I alle fall: Det var relativt få strenger, og  Ole-Erik oversatte fra
engelsk i november. Det var kommet til noen nye korte strenger (har notert
at det var 148 i alt, men i dag står det 147 - ) som jeg like godt
oversatte - Ole-Erik var - og er - veldig opptatt for tiden. Jeg gjorde
ferdig korrekturen på de 148 strengene den 27. november.

Nå er det kommet til nye strenger - det er 185 i alt, hvorav 40 er nye og
ikke oversatt .

Jeg er litt usikker på hva vi gjør nå med godkjenninger, men Ole-Erik kan i
alle fall oversette så fort han får tid, og deretter leser jeg korrektur,
hvis det er greit.

Beste hilsen
Ingrid Y.
ingrid.yrvin at gmail.com