AlaveteliCon in Oslo, let's try and make it happen!

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon May 22 11:17:57 CEST 2017

[Gemma Humphrys 2017-05-04]
> Really sorry for not getting in touch again sooner. As you might or might
> not know, we have just hosted the 3rd Impacts of Civic Technology
> Conference (TICTeC) in Florence, so I have been working on that pretty
> solidly for the last few months :)

Da har det gått 18 dager uten svar på denne eposten, og hittil i tråden
har kun jeg respondert på forrige epost fra Gemma.  Betyr det at vi ikke
har folk med kapasitet i Mimes brønn-gruppa til å hjelpe til med å få
AlaveteliCon til Oslo?  Jeg antar det vil kreve god innsats fra flere
for å klare det, jeg klarer ikke dra noe slikt alene.

--
Happy hacking