Databaseinnsyn krever innlogging for innsyn?

Gorm gormer at gmail.com
Sat Sep 2 12:21:07 CEST 2017

Hei

Du har jo rett til anonymt innsyn så det kan jeg vanskelig tenke meg. Feks
om du ber om innsyn via Mimes, og nekter de deg innsyn samt nekter å
behandle saken med begrunnelse at det ligger ute bak autentisering, da
ville jeg klaget.

Kan det være at basen inneholder noe sensitiv informasjon og at manglende
kontroll på innholdet og bakstreving rundt dette er grunnen til at de
krever login? Kan ikke helt skjønner hvorfor de skulle kreve login.

Hilsen Gorm