Innspill til spesifikasjon av NOARK 5 Tjenestegresesnitt (unike systemid)

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Apr 6 11:46:56 CEST 2017

Hei.

Vedlagt følger et innspill relatert til unike systemidentifikatorer på
tvers av leverandører i NOARK 5 Tjenestegresesnitt.

Kan dere sende innspillet til rette vedkommende, og gi meg
tilbakemelding på hvilket saksnummer denne henvendelsen har fått i
arkivverkets offentlige postjournal når dere mottar denne eposten?

Jeg har fått beskjed om at noen av de tidligere innspillene har fått
saksnummer 2017/5964 hos Arkivverket.  Jeg vet ikke om det gjelder alle
slike innspill, eller om innspillene behandles individuelt og noen av
dem får egne saksnummer.

Sender epostkopi til epostlisten for prosjektet Nikita NOARK5 Core, slik
at alle der er kjent med at dette innspillet er oversendt.