Hvor mye er lovnader fra Documaster verdt?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Dec 13 11:05:47 CET 2017

De som husker lovnadene fra Christian Lundvang på

Jeg fikk tilgang til kildekoden fra NXC, og ble veldig overrasket over
at mine kopier på github forsvant over natten.  Har fortsatt min lokale
kopi som er merket med fri programvarelisens, men fikk den aldri til å
bygge.  Var i dialog med utviklerne om hvordan bygge og videreutvikle
løsningen da de røsket koden vekk fra github.  Det tok drepen på
motivasjonen for å bidra til videreutvikling av Documaster Dots, og
bidro til at motivasjonen for å bidra til Nikita var desto høyere. :)