Innspill til spesifikasjon av NOARK 5 Tjenestegrensesnitt (rel-url-eierskap)

Ole Aamot oka at oka.no
Tue May 30 15:49:15 CEST 2017

Godt innspill, Petter.

Arkivverket kan bestille flytting av domenet kxml.no til f.eks. en
registrar som Domeneshop på http://www.domeneshop.no/transfer.cgi og
eierskifte på http://www.domeneshop.no/changeholder.cgi

Disse endringene krever at juridisk kontakt for kxml.no godkjenner
flyttingen til Domeneshop og bekrefter overføring av eierskifte for kxml.no
til Arkivverket.

Mvh,
Ole