SV: SV: Felt som savnes i Noark 5

Henriksen Mona mohe at fredrikstad.kommune.no
Fri Oct 13 12:16:33 CEST 2017

Hei igjen, det tok litt kortere tid før jeg kikket i søppelposten nå... (Vi har visst fått veldig strengt filter.)
Du har rett i at jeg tenker brukergrensesnitt, jeg er ikke "IT-person" (selv om man på veien har plukket opp et og annet :)).
Det startet i alle fall med at jeg savner et noarkfelt som tidligere var knyttet til avsender/mottaker. Men din idé har helt sikkert et bruksområde, selv om jeg i dag ikke ser behovet hos oss.

God helg!

Hilsen Mona