Frp: SV: Felt som savnes i Noark 5

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Oct 14 13:01:58 CEST 2017

Sender diskusjonen tilbake til epostlisten, slik at flere kan delta.

[Mona Henriksen]
> Hei igjen, det tok litt kortere tid før jeg kikket i søppelposten
> nå... (Vi har visst fått veldig strengt filter.)

Huff, da.  Glad jeg ikke har det slik. :)

> Du har rett i at jeg tenker brukergrensesnitt, jeg er ikke "IT-person"
> (selv om man på veien har plukket opp et og annet :)).  Det startet i
> alle fall med at jeg savner et noarkfelt som tidligere var knyttet til
> avsender/mottaker. Men din idé har helt sikkert et bruksområde, selv
> om jeg i dag ikke ser behovet hos oss.

Nettopp, da forstår jeg.  Enig i at et slikt felt bør være med, men tror
som nevnt det er mest hensiktsmessig å modellere det som knyttet til
dokumenter, ikke avsendere.  Godt mulig det er en tabbe, jeg har ikke
dyp arkivfaglig bakgrunn, så ta mine synspunkter med en klype salt. :)

> God helg!

Takk det samme. :)