Kategorisering av tjenestegrensesnittutfordringer

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Nov 21 09:01:01 CET 2018

Hei.  I et forsøk på å vise hvordan prosessen beskrevet i

Ser det ut som en grei tilnærming?

Jeg har også registrert en rekke av mangelmeldingene som tidligere ble
sendt til postmottaket hos arkivverket, når jeg har hatt litt ledig tid.
Det gjenstår dog endel før jeg er ferdig med den listen over gamle
mangelmeldinger.

I tillegg har jeg registrert noen nye, for eksempel
som jeg tror det er veldig viktig å få avklart tidlig før noen tar i
bruk tjenestegrensesnittet i produksjon.  Jeg er usikker på om de som
følger github-prosjektet får beskjed når nye utfordringer blir
registrert eller ikke.  Noen som vet?  Jeg får ikke epost når jeg
registrerer dem selv, i hvert fall.