Kategorisering av tjenestegrensesnittutfordringer

Thomas Sødring thomas.sodring at oslomet.no
Wed Nov 21 09:14:13 CET 2018

On 11/21/18 9:01 AM, Petter Reinholdtsen wrote:
> Hei.  I et forsøk på å vise hvordan prosessen beskrevet i
>
> Ser det ut som en grei tilnærming?
>
> Jeg har også registrert en rekke av mangelmeldingene som tidligere ble
> sendt til postmottaket hos arkivverket, når jeg har hatt litt ledig tid.
> Det gjenstår dog endel før jeg er ferdig med den listen over gamle
> mangelmeldinger.
>
> I tillegg har jeg registrert noen nye, for eksempel
> som jeg tror det er veldig viktig å få avklart tidlig før noen tar i
> bruk tjenestegrensesnittet i produksjon.

Dette er veldig viktig å få avklart! Jeg tror mangelmelding her bør
diskuteres med de andre leverandørene også. I nikita har vi prøvd å
implementere dette på en bra måte som er fleksibel og ganske smart. Jeg
synes det vi foreslår her er smart og riktig, men det kan være andre
innfallsvinkler som bør taes med.

>   Jeg er usikker på om de som
> følger github-prosjektet får beskjed når nye utfordringer blir
> registrert eller ikke.  Noen som vet?  Jeg får ikke epost når jeg
> registrerer dem selv, i hvert fall.

Ja, det kommer en mail når en ny issue er blitt opprettet. Men jeg har
trykket på "Watch" på prosjektet.