nikita med beta versjon av fulltesktsøk

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Jun 26 09:02:58 CEST 2021

[Petter Reinholdtsen]
> Jeg skal mate inn epost fra nikita-epostlisten så snart jeg har
> mulighet, så har vi litt data å leke med der. :)

Da har jeg matet inn testdata/nikita-noark.mbox fra noark5-tester, og
rundt 547 epost er søkbare via API-et.

Enkel testing med denne tyder på at det fungerer:

  ./search-test --baseurl https://nikita.oslomet.no/noark5v5/ \
     --verbose \
     --entity arkivstruktur/dokumentobjekt/ \
     --search arkivverket

Må innrømme at jeg ikke er veldig glad i odata-måten å søke på.
Mistenke det burde spesifiseres en annen måte å søke på i Noark 5
Tjenestegrensesnitt, nærmere notasjonen til søkemotorer og
elasticsearch.