På tide med et nytt frokostseminar om Noark 5 og Nikita?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Sep 7 12:20:27 CEST 2023

[Aamot Software]
> Ja, jeg ser et behov for møtes til frokost i IFI2-KANTINA 18. september
> 2023 for å drøfte søknaden om midler til Arkivverket innen 1. oktober
> 2023 og diskutere RSS-eksport av databaser i Nikita Noark 5 Core fra
> Noark.
>
> Hvor og hvem planlegger du å invitere dit, Petter?

Det jeg har i tankene er noe ala det vi gjorde for noen år siden, der vi
en formiddag presentere hva som kan gjøres med N5TG og inviterte alle
som ville lære mer om N5TG til å komme til et møterom på høgskolen i
Oslo.  Det du beskriver er noe annet, og ikke noe jeg tenker prioritere
akkurat nå.

--
Happy hacking