Sv: På tide med et nytt frokostseminar om Noark 5 og Nikita?

Thomas Sødring tsodring at oslomet.no
Mon Sep 11 07:38:51 CEST 2023

Hei Ole,

Vi vet ikke når vi skal har neste frokostmøte. Det er en del som skal planlegges i forhold til innhold og hvem som skal presentere hva. Videre må vi ha litt penger til å kjøpe inn kaffe/boller osv. Diskusjonen om tidspunkt og innhold er en høybåndbredde diskusjon og vil nok foregå  på IRC/IRL/videomøte.

Selv har jeg det ekstremt travelt på høsten og det er vanskelig å finne tiden til å planlegge noe som dette. Skolesemesteret er nå i gang og ting begynner å roe seg så kanskje jeg kan begynne å tenke på dette også.

Thomas