Re: [NUUG patent] Hva kan vi gjøre her i Norge?

Thomas Gramstad thomas at efn.no
Fri Dec 3 17:40:23 CET 2004

On Fri, 3 Dec 2004, Fredrik de Vibe wrote:

> Hva med litt lobbyvirksomhet ovenfor organisasjoner som NHO? Greit
> nok at det er store firmaer som sikkert er interessert i en slik
> lovgivning, men mesteparten av norsk næringsliv kan umulig ha noe
> annet enn å tape på dette. Jeg innrømmer at det kan være naivt å tro
> at NHO skal bli med på "vår" side, men jeg mener jo det er i de
> fleste av deres medlemmers interesse at vi ikke får en slik
> lovgivning. I tillegg tror jeg at med NHO på "vår" side ville mye ha
> vært gjort.

EFN har en kontakt (jurist med innflytelse) i NHO.  Det er helt
realistisk å få ham på vår side i patentspørsmålet.  Jeg foreslår
å avtale et møte mellom ham og 2-3 personer fra oss.

Thomas Gramstad
thomas at efn.no
Dagens julegavetips/Støtt en uavhengig musiker idag:
Amethystium (Øystein Ramfjord): http://www.amethystium.com/