materiell til brosjyre el.

Fredrik de Vibe fredridv at ifi.uio.no
Tue Dec 7 14:04:16 CET 2004

Jeg skal reise bort i jula men tenkte jeg skulle forsøke å skrive litt
allment svelgbart materiale om patentsaken som evt. kan brukes som
råmateriale for brosjyrer el. Jeg har litt å gå på, men tar gjerne
imot tips til analogier, forslag til innhold og andre innspill.

Målsetningen min er altså å lage noe enkelt som hvem som helst kan
sette i sammenheng med sin hverdag og verken fordrer juridisk,
informatisk eller annen spesialisert forkunnskap, men vi får se hvor
det bærer.

Jeg reiser tirsdag om en uke, så hvis noen har forslag er det fint
hvis jeg kan få dem før det.

--
- Fredrik