[NUUG patent] Patentgate: FFII file corruption complaint against European Patent Office and the Netherlands on a 200M EUR building bribery, call for Unified Patent Court pause

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Feb 17 19:40:39 CET 2023

[Petter Reinholdtsen]

Det viste seg at nettsiden forsvant like raskt som den dukket opp, og da
jeg spurte forfatteren fikk jeg høre at den fortsatt var under
utarbeidelse og dukker opp senere.

I dialogen fikk jeg tips om at Tyskland desverre nettopp har annonsert
at de knytter seg til den overordnede patentdomstolen,
som jeg antar også et interessant for leserne her.  FFII håper å ha råd
til å gå til sak for å få stoppet Tysklands ratifisering.

--
Vennlig hilsen