NUUG video Videogruppens epostalias konvertert til mailman-liste

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Nov 11 15:51:19 CET 2007

Ingen protesterte mot å konvertere video at nuug fra et epostalias til en
mailman-liste, og diskusjon med interesserte folk på IRC fikk meg til
å konkludere med at det var en god ide å øke synligheten samt gjøre
det enklere å få innsyn i videogruppens aktiviteter, så jeg har nå
konvertert adressen til en mailman-liste.

Epostarkivet er offentlig tilgjengelig på
<URL:http://lists.nuug.no/pipermail/video/>, og de som tidligere
mottok epost til video at nuug er nå lagt inn som abonnenter av den nye
listen.  Jeg står som moderator, men overlater med glede jobben til
andre hvis det er interesse for det.

Spørsmål?