NUUG video Diskplass ledig

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Nov 11 19:47:10 CET 2007

[Anders Nordby]
> root at nerdhaven:/home/ftp/pub/video/raw2# df -h .
> Filesystem       Size    Used   Avail Capacity  Mounted on
> /dev/amrd1s1d    1.8T    8.0K    1.8T     0%    [restricted]
>
> Så skulle dere kunne laste opp en del.

Jeg har kopiert over alle filene fra USB-disken til det nye RAIDet, og
Ole Kristian har etterfyllt med noen filer han hadde på hjemmeområdet
sitt fra da disken gikk full.  Har derfor omrokkert litt på
katalogene, slik at raw/ (tidligere raw2) nå er den nye disken, mens
raw-old er den gamle disken:

  root at nerdhaven:/home/ftp/pub/video# df -h raw
  Filesystem       Size    Used   Avail Capacity  Mounted on
  /dev/amrd1s1d    1.8T    470G    1.3T    26%    [restricted]
  root at nerdhaven:/home/ftp/pub/video# df -h raw-old
  Filesystem     Size    Used   Avail Capacity  Mounted on
  /dev/da0s1d    451G    442G    9.0G    98%    [restricted]
  root at nerdhaven:/home/ftp/pub/video#

Venter litt med å slette alt på den gamle disken.  Hvis alt ser bra ut
med den nye kan vi slette alt der.