NUUG video Forslag til rutiner for opptak av møter

Thomas Gramstad thomas at ifi.uio.no
Thu Nov 22 17:19:21 CET 2007

On Thu, 22 Nov 2007, Ole Kristian Lien wrote:

> Jeg har skrevet et forslag på rutine for håndtering av video opptak.
> Ta en titt innom <URL:http://wiki.nuug.no/grupper/video/>. Kom
> gjerne med forbedringer og andre metoder på wikien.

Her står bl.a. dette:

"NUUG tar opp presentasjoner og andre møter på Video. Disse legges ut
på web, og det er planer om a distribuere disse via DVD og Åpen Kanal.
NUUG ble medlem i Åpen kanal i mai 2006."

Åpen Kanal er jo nå blitt medlem av Frikanalen,
http://www.frikanalen.no/ . Det vurderes om Åpen Kanal skal
oppløses til fordel for Frikanalen. EFN er assosiert medlem
av Åpen Kanal, men har også meldt seg direkte inn i Frikanalen.
Hva med NUUG -- er NUUG medlem av Frikanalen, eller har tenkt å
bli det? I såfall bør dette nevnes på wiki-siden.

Thomas