[NUUG video] MIME-typer støttet av ulike browser-utvidelser

Audun Vaaler audun.vaaler at hiof.no
Tue Dec 2 08:40:11 CET 2008

On 1. des.. 2008, at 08.50, Petter Reinholdtsen wrote:
> [Audun Vaaler]
> Nei.  Opera og firefox er vel de jeg har testet.

Hmm. Det kan godt hende at det ikke finnes noen vanntette måter å
gjøre det på.

Vi har tidligere bygd inn video fra Stortinget på websider vha.
<object> og <embed>, men da som MPEG-4/H.264, og koden blir ikke pen.
(Sidene er ikke lenger tilgjengelige, så jeg kan ikke grave opp noen
kodeeksempler umiddelbart.)

--
Audun