[NUUG video] [rt.nuug.no #1855] Opptak av desembermøtet ("model-driven development")

Petter Reinholdtsen via RT general at rt.nuug.no
Tue Dec 9 08:41:06 CET 2008

[Petter Reinholdtsen]
> Hvis Salve eller noen andre hjelper meg med NUUG-banneret, så kan
> jeg ta videobaggen til møtet, og også ta med en ekstra Dell-bærbar
> med firewire-plugg, slik at vi kan bruke dvswitch til live-miksing
> av opptaket.  Jeg klarer ikke bære både banner, videobag og ekstra
> bærbar.

Salve henter banneret, så jeg tar med meg videoutstyret.  Har
prøvekjørt det såvidt på kontoret, og det ser ut til å fungere.
Manglet en firewire-kabel for å kunne koble til både kamera og
VGA-DV-overgang, men har avtalt med Ole Kristian at han kjøper inn
dette og tar med seg på møtet.

Jeg planlegger å være på høgskolen 18:00 for å få tid til å koble opp
og teste utstyret i forkant.  Håper mange fra videogruppa finner
veien.