[NUUG video] Plan for videoopptak av NUUG-møtet i kveld

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Dec 10 11:15:49 CET 2008

[Petter Reinholdtsen]
> Jeg har meldt dvswitch-problemet til epostlisten for prosjektet, og
> håper på tips der om hvordan vi kan unngå miksingsproblemer i
> framtiden.

Tråden der starter på
<URL:http://lists.alioth.debian.org/pipermail/dvswitch-devel/2008-December/000055.html>.
Tipset fra Ben er at det ikke bør mikses med både PAL og NTSC-kilder,
og det var nok det som skjedde her.  Har tittet på VGA-DV-konverteren,
og der kan en velge mellom PAL og NTSC via en dipswitch under boksen.
Den står på NTSC og gjorde også det i går.

Jeg glemte forresten å laste ned DV-fila med NUUG-logoen jeg hadde
tenkt å legge inn først og sist på opptaket, og fikk ikke nett på HiO
for å fikse det der, slik at dette ikke ble forsøkt denne gangen.  Nå
er DV-fila lastet inn på MacBook-maskinen slik at den er tilgjengelig
neste gang.