[NUUG video] Innkjøp av utstyr.

Jarle Bjørgeengen jarle at bjorgeengen.net
Mon Jun 2 10:06:33 CEST 2008

Hei Herman,

On Thu, 2008-05-29 at 23:09 +0200, Herman Robak wrote:

>  Det trenger vi uansett.  Trådløse mic-er har gjerne meny-
> betjente nivåkontroller.  Det er greit til å sette nivået
> en gang for alle, men en for en fader er en fysisk sleide
> langt å foretrekke.

>  Jeg skal til å prøve meg på flerkamera-testing hjemme.
> Da får jeg kanskje en ide om hva som trengs.  Testing
> er tingen.

har du noe tidsestimat for når en komponentliste over lydkomponenter kan
være klar ?

Er det kanskje en ide og gå til innkjøp av den initielle pakken jeg
foreslo i første omgang, også utvide etterhvert ?

<initell pakke>

* Videostativ
http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=63061#
*Kamera
http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=66805#
* Kamerabag og ryggsekk eller trillebag til å stappe alt oppi.
* Mic
http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=34734
* Skjøteledning.

</initiell pakke>

Kamera-mic'en koster vel 1300,- og kan vel komme til nytte uansett om vi
fyller på med mygger senere . Og den hever jo lydkvaliteten betraktelig
over den innebygde mic'en .

Mvh Jarle