[NUUG video] Innkjøp av utstyr.

Bjørn Ove Grødal Wærås brumle at brumle.com
Mon Jun 2 11:53:27 CEST 2008

Hei hei

> <initell pakke>
>
> * Videostativ
> http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=63061#
> *Kamera
> http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=66805#

Når det gjelder dette kameraet, så er det kanskje ikke optimalt for dette bruk fordi at når en skal bytte kasett, må man skru kameraet fra stativet.
Grunnen til dette er at åpningen for kasettbytte peker nedover, og da er den braketten som klipser fast i stativet i veien.
Det var dette kameraet jeg disponerte i en periode inntil nylig.
Ettersom jeg alltid filmet NUUG-møter med 90 minutters taper, slapp jeg å bytte kasett underveis, men det kan fort bli litt flayt å dille med kasettbytter i lengre tid.

Ellers bra tiltak :)

--
Bjørn Ove Wærås
NUUG-filmer