[NUUG video] Innkjøp av utstyr.

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Jun 3 11:41:22 CEST 2008

[Jarle Bjørgeengen]
> Hvordan går vi videre med dette Petter ?

Tja.  Styret trenger bare en person som vi kan forholde oss til, som
kan representere videogruppen.  Hvis ingen på video at nuug protesterer,
så antar jeg du er den representanten i denne saken.

Jeg anbefaler derfor at shopping-listen postes her som det er gjort
med priser og slikt, og hvis ingen protesterer eller har bedre
forslag, så organiserer du innkjøp (enten selv eller delegerer det til
andre), og deretter ber om å få pengene tilbake fra NUUG.  Du er
dermed den som er ansvarlig for at innkjøpet er innenfor budsjettet.