[NUUG video] [rt.nuug.no #1059] Re: [rt.nuug.no #1089] Hvem tar opp møtet 11. mars?

Jarle Bjørgeengen via RT general at rt.nuug.no
Mon Mar 10 12:16:26 CET 2008

> [Jarle Bjørgeengen via RT]

> Helt ok for meg, så lenge du har tid til å mikse i ettertid.  Herman
> har estimert at det tar 10 ganger så langt tid å miske som å ta opp,
> så da bør det ta ca. 10-20 timer å mikse sammen.

Det estimatet er jeg ikke enig i, selv om det det nok kommer til å ta
lenger tid første gangen, enn når man får litt trening. (Jeg må jo være
hjemme med barn (også etter leggetid) halvparten av kveldene i uka, så det
er lettere for meg å gjøre postproduksjon, enn å møte opp. )

> Kanskje du får tid til å lage en introskjerm med logo, tittel og slikt
> før filen i samme slengen?

Skal se hva jeg får til .

- Jarle