[NUUG video] Utkast til jingel/logo

Jarle Bjørgeengen jarle at bjorgeengen.net
Wed Mar 19 00:54:27 CET 2008

På 19. mar. 2008 kl. 00.25 skrev Petter Reinholdtsen:

> [Jarle Bjørgeengen]

> Har problemer med å spille den av.  Forsøkte vlc, gmplayer og xine i
> Debian/Etch.  Ulike problemer.  Fikk vist den fram med kaffeine.

Enkodet til h.264 format for at det skulle gå raskt å laste opp uten
for mye kvalitetstap. Den kan produseres i DV og skjøtes på fronten av
gammelt materiell.

> passerer horisonten, kanskje?

Skal se om jeg får fikset det. (Fade den inn litt senere i oppløpet
kanskje)

>  Bakgrunnsbildet og lyden fikk meg til å
> tenke på <URL:http://www.youtube.com/watch?v=VX5V_9s0Gfw>.  :)

Hehehe.

> Hurra. :)
>
> Hvor mange timer har du brukt på redigeringen?

Eh, jeg brukte nok et sted mellom 5 og 10 timer men det var inkludert
litt refreshing av teknikk, samt installasjon av cinelerra som var
kompilert med opsjoner som tilsa crash hver halvtime. Brukte ganske
lang tid på å sette merkelapper ved skifte av slides. Dette bør kunne
gjøres med stoppeklokke f.eks. og så bare sette tidene rett inn i
tidslinja.

- Jarle