[NUUG video] Utkast til jingel/logo

Jarle Bjørgeengen jarle at bjorgeengen.net
Wed Mar 19 08:31:10 CET 2008

På 19. mar. 2008 kl. 01.17 skrev Herman Robak:
>  Jeg ser ikke helt NUUG-relevansen på bakgrunnen.  Dessuten er ikke
> teksten under «NUUG» lesbar.  Kunne det gått an å få en ren animasjon
> av selve NUUG-logoen?

Hverken bakgrunnen eller musikken er relevant, mht. NUUG, og var kun
tenkt som "krydder" .

Hadde tenkt å retusjere vekk teksten under NUUG ja.

Hva mener du med selve NUUG logoen ? Isbjørnen med sola  ?

Jeg har ellers fått inntrykk av at det stående formatet , og helheten i
hele logoen er viktig, men jeg kan sikkert blåse opp isbjørnen og lage
noe med den . Skal det være ensfarget bakgrunn da i så fall ? Hvilken
farge ? Bør musikken droppes ?

- Jarle