[NUUG video] PF-foredragsvideo lagt ut i DV-format

Jarle Bjørgeengen jarle at bjorgeengen.net
Fri Mar 28 12:15:27 CET 2008

> Teksten på lysarkene var ekstremt liten og er allerede blåst opp ganske
> mye.  Det ser helt greit ut i full oppløsning men blir utydelig i mpeg1
> format.

Sjekk http://www.nuug.no/pub/video/published/20080311-pf_x264.avi (som nå
er ferdig enkodet siden i går. )

Jeg ser også at mencoder strengen som var på
http://wiki.nuug.no/grupper/video/dv for  å enkode til H.264 ikke har
virket på en stund. (Den som kjøres i process-dv er vel sakset herfra.)
Det er flere av h.264 filene som er 0Kb .

Jeg har oppdatert http://wiki.nuug.no/grupper/video/dv slik at det virker
. Kan noen oppdatere process-dv utfra dette ?

Disse filene blir rundt 400-600 MB og har full 720x576  oppløsning.

Jeg enkoder de som er blit 0kb på nytt .

- Jarle