[NUUG video] VGA til DV konverter

Christer Gundersen christer at friprog.no
Wed Nov 5 09:43:50 CET 2008

Hei !

Brukte den leverandøren du sendte link til Petter, fant ingen i Norge.
Totalsummen ble 607 dollar med flyfrakt og slikt.

Ble lovet levering i løpet av 1 uke, det vil si at den skal være meg i hende før helgen. Når det gjelder møtet i neste uke er det bare å vente å se om vi har fått "pakken", jeg er optimist og setter av kvelden :)

Mvh Christer