[NUUG video] VGA til DV konverter

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Nov 13 08:02:54 CET 2008

[Christer Gundersen]
> Hei !
>
> Da har jeg mottatt en VGA til DV konverter fra USA, tenker vi kunne
> samles når vi har to bærbare med Firewire for testing.

Jeg tror ikke Runars innkjøp er på plass til mandag, og mistenker at
den vi får fra Morten heller ikke er klar til da.  Er det noen andre
som har en linux-boks med firewire tilgjengelig for testing av
dvswitch?  Jeg har en gammel testbærbar på kontoret som kan
installeres med Linux.  Den har firewire, men er stor og tung og uten
særlig batterikapasitet.  Alternativt kan noen kanskje skaffe et
PCMCIA-kort med firewire?

> Mandag er første mulige dag for meg, har også sjekket med Petter og
> han kan.

Jepp, men jeg kan ikke bli lenge.

Høres bra ut.