[NUUG video] Møtes for å teste dvswitch og VGA->DV-konverter?

Jarle Bjørgeengen jarle at bjorgeengen.net
Mon Nov 17 11:36:07 CET 2008

On Nov 17, 2008, at 10:22 , Petter Reinholdtsen wrote:

> [Petter Reinholdtsen]
>
> Jeg ser at jeg leste feil.  Jeg leste UiO, mens du skrev HiO.  Jeg
> tviler på at vi klarer å koordinere med HiO på under en dag, i og med
> at det bør gå via Gaute.
>
> Jeg ser at flere har problemer med å rekke 16:00.  Skal vi flytte til
> 17:00 eller 16:30?

Jeg kan nok være der kl 16 , men jeg er i tvil om hvor mye vi får
gjort i dag.

Hva er planen for i dag ? Hva tar vi mål av oss å få gjort ?

Installere MAC'en med Debian ?
Installere dvswitch konsoll på den ?
Installere debian/dvswitch/dvsink på Petter sin gamle laptop ?

Er det klart om vi trenger 2 maskiner med dvsink, og en som mikser ?
Har vi GB switch og kabler ?
Har vi 2 firewirekabler ?

- Jarle B.