[NUUG video] MIME-typer støttet av ulike browser-utvidelser

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Nov 27 08:52:00 CET 2008

[Audun Vaaler]
> Er f.eks.
> http://www.nuug.no/aktiviteter/20081111-perl6-introduksjon/
> representativ for måten video og lyd brukes på? Jeg har vært på
> lista et par uker, men er ennå ikke godt kjent med NUUGs
> videoløsninger.

Vet ikke.  Det er et resultat av mine eksperimenter så langt, og jeg
tror jeg tok utgangspunkt i hvordan NRK hadde gjort det da jeg
startet.  Nå viser det seg at playlisten jeg har valgt
(audio/x-mpegurl) ikke er støttet av totem-mozilla, slik at de fleste
Debian-brukere vil få problemer, så jeg mistenker at den må byttes med
noe annet.  Vet bare ikke hva. :/

> application/ogg er nok fortsatt det tryggeste.

Jepp.