[NUUG video] VGA til DV konverter

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Oct 1 22:37:32 CEST 2008

[Jarle Bjørgeengen]
> Så vidt jeg vet burde det være rom for å kjøpe en slik innenfor
> årets budsjett for videogruppa. Jeg kjøpte utstyr for ca 6-7000,- og
> budsjettet var på CC til styret for 2008 er på 12000,-

Instrukser for refusjon finnes på
<URL:http://wiki.nuug.no/sekretariat/refusjon>.  Koordiner med Jarle
for å unngå å gå over budsjettet.  Jeg tok en titt i regnskapet på
web, og der var kun 1285,00 ført på videoposten.  Antar derfor at
Jarles innkjøp ennå ikke er ført i regnskapet, og jeg vet at
regnskapsfører har tenkt å bruke helga til litt oppdatering, så jeg
håper det kommer på plass da.

Har forøvrig snakket med Christer i friprog-senteret, og han kan være
interessert i å dekke slike bokser og annet som trengs for å ta opp
video under Go Open i april 2009.  Der er det etter planen snakk om 5
parallelle sessjoner.  Det kan dermed være aktuelt å kjøpe flere,
eller planlegge å skaffe på annet vis (leie?).