[NUUG video] [rt.nuug.no #1563] Video for oktober-møtet

Salve J Nilsen via RT general at rt.nuug.no
Tue Oct 14 04:56:41 CEST 2008

Petter Reinholdtsen via RT said:

> Er det ingen i videogruppa som kan ta opp dagens medlemsmøte i NUUG
> Oslo?  <URL:http://www.nuug.no/aktiviteter/20081014-offentligdiskurs/>
> har informasjon om dagens tema.
>
> Det må forresten skaffes DV-taper, da det ikke er noen ledige.  Salve,
> kan du fikse slike?

Jeg aner ingenting om dette (har ikke kjøpt en eneste DV tape noensinne.)

Jeg kan ta med mitt eget kamera (digitalt) men lyd må tas opp separat, noe
som jeg ikke har utstyr til. Jeg har heller ikke stativ. Dessuten tenker
jeg å møte foredragsholderen en stund før foredraget, så det er ikke
sikkert jeg rekker å finne det utstyret jeg mangler. :-(

- Salve

--
#!/usr/bin/perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print#  Salve Joshua Nilsen