[NUUG video] [rt.nuug.no #1563] Video for oktober-møtet

Petter Reinholdtsen via RT general at rt.nuug.no
Tue Oct 14 08:57:20 CEST 2008

[Salve J Nilsen]

> Jeg aner ingenting om dette (har ikke kjøpt en eneste DV tape noensinne.)

Ikke jeg heller.  Basert på rykter fra folk som har kjøpt slike, tror
jeg de finnes i fotobutikker, og det er visst lurt i NUUG-regi å gå
for 90-minutters-taper.

> Jeg kan ta med mitt eget kamera (digitalt) men lyd må tas opp
> separat, noe som jeg ikke har utstyr til. Jeg har heller ikke
> stativ. Dessuten tenker jeg å møte foredragsholderen en stund før
> foredraget, så det er ikke sikkert jeg rekker å finne det utstyret
> jeg mangler. :-(

Jeg kan ta med NUUGs videobag med alt utstyr som trengs untatt
DV-taper.  Tror det bør unngås løsning som krever redigering i
ettertid, da det er svært tidkrevende i følge de som har gjort slikt,
og erfaringsmessig aldri blir gjort med NUUG-filmene.