[NUUG video] blip.tv for publisering av NUUG-filmer?

Christer Gundersen christer at friprog.no
Tue Oct 21 18:26:42 CEST 2008

Har lagt ut en test på nuug.blip.tv,
filmen er lagt ut under lisensen: Creative Commons Attribution.

Ser også at det kan være noen problemer knyttet til flash, men jeg mener vi kan bruke denne løsningen som et supplement til videoarkivet slik det fremstår idag.

Hvis det er noen flere som ønsker å teste løsningen under nuug.blip.tv trenger man,
Brukernavn: nuug
Passord: nuug

Mvh Christer