[NUUG video] Ingen lyd på video-opptak fra prisutdelingen

Christer Gundersen christer at friprog.no
Fri Oct 24 15:29:55 CEST 2008

Hei !

Jeg tok opp noe av sermonien med mitt kamera.
Skal gå gjennom å se hva som kan legges ut, jeg har lyd men den er dårlig.
Jeg har lagt ut et klipp på nuug.blip.tv med intervju av Thomas fra EFN samt selve utdelingen.

Kommer tilbake med min konklusjon på hva som kan brukes av mine klipp over helgen.

Mvh Christer