[NUUG video] Intervju med Fornyingsminister Heidi Grande Røys

Keld Jørn Simonsen keld at dkuug.dk
Sun Apr 5 17:50:20 CEST 2009

On Fri, Apr 03, 2009 at 08:30:09PM +0200, Petter Reinholdtsen wrote:
> [Keld Jørn Simonsen]
>
> Den er nå lagt ut på <URL:http://friprog.blip.tv/>, i hvert fall.

Martin bekkelund hade et foredrag om markedsføring,
bruk facebook, twitter osv, Har dere noen konkret plan for hva vi kan
gjøre?

Også i kombinasjon med vanlig PR, pressemeldinger - som vi vel har brukt
med en del sukses. Jeg vet ikke hva man kan få ut av facebook/twitter,
jeg tror man skal ha laget en stor vennekreds før det kan brukes til
noe.

men er vel også et spørsmål om hva målet er.

hvis målet er at få folk til å bruke fri programvare/åpne standarder,
så er det vel ikke nok å komme på digi.no. Så skal vi på VG og i NRK.

Jeg tror mer på pressemeldinger og på digi.no, VG og NRK enn på
facebook, youtube og twitter, men jeg er åpen over for mulighetene.

Hilsen
keld