[NUUG video] Intervju med Fornyingsminister Heidi Grande Røys

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Apr 5 21:31:23 CEST 2009

[Keld Jørn Simonsen]
> Det ser ganske ferdigt ut!
> Er det noe som vi gjerne vil ha ut i en pressemelding?
> Spørsmålene overfor synes jeg er relevante.
> Hva har dere tenkt?

Personling har jeg tenkt at dette opptaket er laget for
friprog-senteret av NUUGs videogruppe som en tjeneste og for å få
øvelse, fordi de involverte synes det er morsomt, og at det er opp til
friprog-senteret hvordan de vil promotere opptaket.

> Martin bekkelund hade et foredrag om markedsføring, bruk facebook,
> twitter osv, Har dere noen konkret plan for hva vi kan gjøre?

Vi publiserer faglige foredrag, samt spekulerer på å få ut opptak på
frikanalen.no.

> Også i kombinasjon med vanlig PR, pressemeldinger - som vi vel har
> brukt med en del sukses. Jeg vet ikke hva man kan få ut av
> facebook/twitter, jeg tror man skal ha laget en stor vennekreds før
> det kan brukes til noe.

NUUG har en gruppe på linkedin, en kanal på Miro-guiden, en kanal på
blip.tv (som ikke brukes nevneverdig), og har begynt å tilby
RSS-formatterte meldinger.  Det er vel omtrent der vi er i dag.  Enig
i at det er mer å gjøre.  Tror dog en generell markedsføringsdiskusjon
hører mer hjemme på aktive at nuug enn på video at nuug.